pátek 6. května 2016

Thalía Online CZ je zpět

Milí fanoušci Thalíe,

vzhledem k Vašim dotazům v knize návštěv na původním webu bylo rozhodnuto.
chci vás všechny přivítat na obnovených stránkách www.thalia-online.wz.cz. Rozhodla jsem se, že bych moc ráda pokračovala v přinášení novinek o Thalíi, protože ji stále poslouchám a také sleduji vše, co se okolí ní děje.

Snad se bude tento web těšit alespoň nějaké návštěvnosti a budete za blog rádi. Budu velmi ráda, kdy mi napíšete své nápady jak blog zlepšit. Bohužel jsem na scéně Blogspotu co se týče nastavení celkem nováček a tak musím přijít na to, jak to tady uzpůsobit k obrazu svému.

Mějte se krásně a budu ráda za Vaše komentáře :-)

dajens

2 komentáře:

  1. Ahoj Dajens. Jsem ráda, že jsi zpět, ale zároveň mě mrzí zrušení webu, kde bylo všechno. Teď jedeš od začátku, tak postrádám ty starší "záznamy," kde jsem mohla vzpomínat na krásné časy s Thalíou.

    Přeji hodně štěstí a spoustu věrných návštěvníků

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, taky mě mrzí, že jsem nemohla pokračovat dál na starém webu a jedu takto znovu. Určitě se ale čas od času budu vracet i do minulosti a přinášet nějaké starší rozhovory nebo vzpomínky. Moc děkuji:-)

      Vymazat