sobota 7. května 2016

Thalía Latina - moje hodnocení


Nová deska slaví již den po vydání obrovské úspěchy a fanoušci jsou s Latinou podle reakcí velmi spokojeni. Dnes vám přináším své hodnocení jednotlivých písniček.



1. Desde Esa Noche (feat. Maluma)

Skvělý výběr pro pilotní singl z alba. Desde Esa Noche vás roztančí, má dost jednoduchý refrén, který se hodně opakuje, což se nemusí líbit všem. Ale jakmile ji poprvé uslyšíte, musíte si ji pořád zpívat a těžko ji dostanete z hlavy. Spolupráce s Malumou vyšla na jedničku, mladý zpěvák ji okořenil a vznikla z toho opravdová pecka. 

Hodnocení: 8/10 

2. La Movidita 

Už z 30s ukázky jsem věděla, že La Movidita bude 100% latinskoamerická skladba se vším, co k ní patří. Je v ní tolik radosti, že vás to až nakazí. Moc povedená písnička.

Hodnocení: 9/10  

3. De Ti (feat. Silvestre Dangond)

Jedna z nejpopulárnějších skladeb na albu je právě De Ti, a to právem. V krátké ukázce se mi jevila jako taková popová písnička s prvky latino. Po poslechu celé písničky mě překvapily prvka vallenata, což je jeden z mých oblíbených latino stylů. Písnička je veselá, hravá a celkově skvělá, pro mě jedna z těch nej.

Hodnocení: 10/10

4. Vuélveme a Querer

Jako druhý singl Thalía zvolila baladu Vuélveme a Querer. Chtěla tím ukázat svou rozmanitost. Mimo klasické latino na albu najdeme také pár prvotřídních balad, k nimž se tato rozhodně řadí. Thalía v něm ukazuje, že dokáže svým hlasem vyjádřit spoustu emocí - nejprve uslyšíte jemnost, jak ponouká svou lásku "Znovu mě miluj", poté zase naléhá. Velmi silná skladba, která se vám vryje do kůže.

Hodnocení: 10/10

5. Todavía Te Quiero

Jedna z mých extra oblíbených skladeb, která by klidně mohla být singlem. Chytlavá písnička, skvělá melodie do slunečných dní. Není víc co dodat.

Hodnocení: 10/10

6. Frutas (feat. Chiky Bom Bom "La Pantera")

Skvělá salsa s ještě hezčím textem, nevím proč, ale připomíná mi Maríi la del Barrio. Okamžitě vás zvedne ze židle a navíc vás příjemně nakopne právě svým poselstvím - ber, co ti život nabízí, už tady nemusíš dlouho být. Pravda, kterou si musíme říkat každý den. 

Hodnocení: 9/10

7. Pena Negra

V písničce Pena Negra, která je předělávkou klasické skladby od Sonii Lopez, Thalía ukazuje svůj rozsah a talent pro to zazpívat cokoli. Krásná písnička s úžasnými rytmy.

Hodnocení: 8/10

8. Tiki Tiki Ka (Uno Momento)

Jedna z cover verzí - původně písnička od chorvatské zpěvačky Severiny. Už první tóny signalizují, že jde o balkánské rytmy. Jen mi trošku vadí, že Thalíi upravili hlas. Naopak se mi líbí efekt tikání, který tam uslyšíte a celková atmosféra.

Hodnocení: 8/10

9. Todo (Poso Se Thelo) feat. OMI a Jacob Forever

Největší překvapení je pro mě písnička Todo, předělávka řeckého hitu Poso Se Thelo. Zní hodně moderně, s prvky dub stepu, rapu a elektro. Má jednoduchý a přesto chytlavý refrén a je to určitě pecka, která má šanci zaujmout velké spektrum publika.

Hodnocení: 9/10 

10. Te Encontraré

Zamilovala jsem si ji už z krátké ukázky. Když ji slyším, představím si krásný slunečný den u moře a pohodu. Naprosto skvělá písnička s krásnou melodií. Je zazpívaná s takovou lehkostí a dýchne na vás tu správnou letní atmosféru.

Hodnocení: 10/10 

11. Poquita Fe

Písnička ve stylu bolero s nádhernými kytarami, opět klasická skladba. Zatím mě tolik nechytla, ale věřím, že se mi časem bude líbit více.

Hodnocení: 7/10

12. Enemigos

Thalía přezpívala klasickou písničku od Sonii Lopez, která je ve stylu bolero. Není to úplně můj styl a ještě ji nemám naposlouchanou, ale zalíbila se mi o něco víc, než Poquita Fe.

Hodnocení: 7,5/10

13. Vivir Junto a Ti

Další z popových balad, která se na albu nachází společně s Vuélveme a Querer. Dost mi připomíná éru minulých alb od Thalíe. Krásná píseň.

Hodnocení: 8,5/10


Žádné komentáře:

Okomentovat