čtvrtek 19. května 2016

CD Latina - obal a booklet

Zrovna včera mi konečně dorazilo zbrusu nové CD Latina, objednávala jsem z eshopu Vltava.cz, kde mě i s poštovným vyšlo na 406 Kč. 

A jak se mi nové CD líbí po fyzické stránce? :-) To se dozvíte, když kliknete na pokračování.



Samotná deska se mi moc líbí, cover je opravdu povedený, i když spousta fanoušků říká, že Thalíi nepoznává (uznávám, nějaké změny na tváři tam vidím).


Moc se mi líbí zvolené černé "saténové" pozadí a stejně tak i pozadí samotného disku CD. V jednoduchosti je krása. Poslední strana bookletu obsahuje Thalíino poděkování všem, kteří s ní na desce spolupracovali, samozřejmě rodině, fanouškům. Album věnuje také své mamince, která byla vždy po jejím boku. Když si věnování přečtete, hned na vás dýchne správná pozitivní energie a láska k životu.


První strana bookletu - obsahuje popis jednotlivých písní a jeho autorů a také promo fotku.


Druhá strana bookletu - logo nového CD s "téčkem", které už určitě znáte z její éry alba "Love".


Poslední dvojstrana bookletu - obsahuje propagační foto a další informace o tvůrcích alba.


Pohled pod disk - logo, které se objevilo už i na bookletu. Mrzí mě jen, že Thalía nepřidává do knížečky také texty písní a více fotek, navíc když jsou tak povedené :-)

Máte už také svou kopii Latiny? Jak se vám líbí?


Žádné komentáře:

Okomentovat