úterý 10. května 2016

QUÉ ENTREVISTA: "Mám ráda vtipy, život je sám o sobě dost těžký"


Přeložila jsem pro vás velmi zajímavý rozhovor pro Qué Entrevista, kde se Thalía rozpovídala nejen o albu Latina a co pro ni znamená, ale také o spoustě dalších zajímavých témat.

NOVÁ DESKA LATINA, NOVÉ VIDEO "DESDE ESA NOCHE". NEDOCHÁZEJÍ TI PO TOLIKA LETECH V HUDBĚ NÁPADY?

(Směje se) Ne, vždycky je třeba být svěží, zkoušet nové věci a vystoupit z komfortní zóny. Mám moc ráda dobrodružství v hudbě a v interpretaci jako zpěvačka. Ráda vstupuji do různých hudebních světů jako na tomto albu, který úplně reprezentuje latinskou kulturu. Bylo pro mě důležité spojit hudbu mého Mexika jako mariachi s mým popovým světem, také jsme přidali salsu, urbano a dokonce vallenato. To album je opravdu naše, jsem na tu práci moc pyšná. Jsem šťastná, protože písničky vybízejí k tanci a dobré náladě, jsou velmi veselé.

VIDÍM, ŽE JSI VELMI DOJATÁ


Podívej, Marío, mě dojímá každé album, tohle by mělo být myslím čtrnácté. Každá deska je kapitola mého života, odráží a představuje to, co jsem v té chvíli. Konkrétně tato reprezentuje ženu, kterou jsem se stala, ale také ho ovlivňuje sousedství, když jsem chodila do školy, kostela nebo na trh... slyšela jsem obrovskou pestrost písní vycházejících z oken mých sousedů. Poslouchala jsem salsu, Michaela Jacksona nebo najednou mariachi. Všechny tyto vlivy byly a jsou mou součástí, jsou uvnitř. A to je to, co jsem a co budu. A jsem hrdá na to, že v sobě nesu tuto latinskou krev.


SLEDUJI TĚ NA INSTAGRAMU, TY SI HO OPRAVDU UŽÍVÁŠ!

Samozřejmě! Ach, Marío, život je proto, abychom si ho užívali, jsme obklopeni velmi dramatickými situacemi. Zapneš televizi a všechno tě děsí, je ti úzko.. takový život je opravdu těžký. Proto je třeba změnit přístup a hledat pozitivní stránku a zábavu. Hrozně se bavím se svými fanoušky na Instagramu, Snapchatu, Facebooku. To spojilo mnohem víc mých celoživotních fanoušků a také lidí této generace, nové generace, která mě objevila poprvé přes šílenosti, které dělám na sociálních sítích.

KDYŽ TĚ VIDÍM, POMYSLÍM SI: "PODÍVEJ, JAK JE PĚKNÁ A JAKÉ OBRÁZKY TAM DÁVÁ"

(Smějeme se) Je třeba se smát sobě samým, když se bereš moc vážně, prohráváš v životě. Je třeba hrát si zábavnou formou.

PRÁVĚ JSME VE SPOJENÍ Z NEW YORKU A CELÝ SVĚT JE PŘEKVAPENÝ, PROTOŽE JEZDÍŠ METREM


Ano, jistě, zlato. V metru si to hrozně užívám, je třeba dělat všechno. Život nemá mít určenou formu, je třeba dělat skutečné a každodenní věci, abychom zůstali nohami na zemi.

POZNÁVAJÍ TĚ?

Určitě, samozřejmě, že ano. Poznají mě za všech okolností - učesanou, neučesanou, maskovanou... Ale mám to ráda, je to velmi pěkné a dělá mě to šťastnou, jejich náklonnost je velmi příjemná. Když mě uvidí, zacházejí se mnou jako bych byla z rodin. Rostla jsem s nimi v jejich domovech s mou hudbou, televizí. Cítím se jako jejich.

KROMĚ TOHO TVÉ PÍSNIČKY JSOU NAKAŽLIVÉ. KAŽDÉ RÁNO POŘÁD ZPÍVÁM "AMOR A LA MEXICANA", MYSLÍM, ŽE V REDAKCI MĚ NESNÁŠEJÍ.

(Smějeme se). Fascinuje mě, že se to děje! Hrozně se mi líbí to, že vlastně hudba nás všechny spojí, tolik kultur a zemí. Někdy ani nerozumí, co kdo říká, jako lidé, kteří mě sledují z Řecka, Maďarska, Indonésie, Filipín... Jen cítí muziku, to zbožňuji.

JE NĚJAKÁ ZEMĚ, U KTERÉ TĚ PŘEKVAPILO, ŽE TAM MÁŠ FANOUŠKY?

Ano, ano, například v Indonésii, Africe nebo Řecku. Také mě překvapí, když se mé role, které představuji jako herečka, líbí lidem v Turecku.

A CO ŠPANĚLSKÉ PUBLIKUM?

Ale ty mám ráda úplně nejvíc! Miluji Španělsko, s vámi je to celoživotní romance. Mám ráda jejich kulturu, lidi, hudba a zbožňuji jídlo. Jsem velká milovnice jídla, takže vždy první propaguji španělskou gastronomii, kromě té mexické samozřejmě. 

PODÍVEJ, THALÍO, NEVÍM CO DĚLÁŠ, ŽE VYPADÁŠ TAK DOBŘE, KDYŽ JE MEXICKÉ JÍDLO TAK DOBRÉ.

Žiju v New Yorku, jím mexická jídla a hodně těstovin, protože můj manžel je Ital... Můj životní styl je hlídat se od pondělí do pátku velmi organickou stravou, obsahující hodně zeleniny a proteinů. Piju litry vody! A potom o víkendech hřeším a jím všechno.

S KÝM SE ŠÍLENĚ ZASMĚJEŠ?

Bezpochyby s mými dětmi a všemi kreslenými postavičkami, které dělají a událostmi, které mají. S mým manželem a také se vždycky snažím, aby můj pracovní tým nebral život příliš vážně, aby si ho užili, dělali legrácky. Jsem jako velké dítě, mám ráda takové lidi.

ŽIJEŠ JEN JEDNOU, DRAHÁ.

Jistě, pokud bychom se nesmáli... Bylo by všechno nudné.

V MEXIKU SE ŘÍKÁ: TY JSI TAKOVÝ BRUČOUN

Ano, ano. Říká se těm lidem "buuuuh". Já taková nejsem! Jsem extrémní ve všem: ve vášni, lásce, sdílení, zábavě. Tohle je moje značka.

María Villardón - Qué Entrevista

Žádné komentáře:

Okomentovat